پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث
کد خبر: 3654926
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از تكميل ظرفيت دانشجوي رسمي در مقطع كارشناسي بدون آزمون در دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: هادی حجت معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: تمامي علاقه مندان اعم از داوطلباني كه در آزمون سراسري سال ٩٦ ثبت نام کرده يا نکرده اند، بدون محدوديت در گروه آزمايشي در مرحلة تكميل ظرفيت سال ٩٦ مي توانند در يكي از رشته هاي دانشگاه قرآن و حديث به شرح جدول زير ثبت نام کنند و به عنوان دانشجوي رسميِ مقطع كارشناسي در رشتة مورد علاقة خود ادامه تحصيل دهند.

 

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به امتيازات و تسهيلات تحصيل در دانشگاه قرآن و حديث گفت: قرارداشتن دانشگاه قرآن و حديث در رديف سطح يك دانشگاه هاي غيرانتفاعي به لحاظ جايگاه علمي و آموزشي مطابق با سطح بندي انجام شده توسط وزارت علوم، تحقيقات و فناوري؛امكان برخورداري از خوابگاه خودگردان براي دانشجويان دوره هاي حضوري براي خواهران و برادران از جمله این امتیازات است.

 وی امكان پرداخت اقساطي شهرية تحصيلي در نيمسال اول؛امكان شركت در آزمونهاي كانون وكلا پس از دريافت دانشنامة مقطع ليسانس رشتة فقه وحقوق اسلامي و برخورداري از كتابخانة تخصصي و مجموعة ورزشي (استخر، سالن بدنسازي و ...) و ديگر امكانات رفاهي مستقر در مركز قم و شعبه تهران از دیگر امتیازات این مرکز عنوان کرد.

 معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به مهلت ثبت نام تصریح کرد: علاقمندان تا 25 آبان فرصت دارند.

 وی نشاني مركز قم را  بلوار پانزده خرداد، چهارراه نوبهار، خيابان شهيد نظري ثابت، بعد از شهرك جهاد، مؤسسه علمي فرهنگي دارالحديث و آدرس شعبة تهران را  شهرري، ضلع جنوبي حرم حضرت عبدالعظيم (عليهالسلام)عنوان کرد.

 علاقمندان  برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی http://qhu.ac.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=2&fkeyid=&siteid=2&pageid=270&newsview=1167

مراجعه کنند.

captcha