نگاه ویژه به هنر قرآنی در جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت»
کد خبر: 3654936
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
مدیر فرهنگسرای تهرانسر عنوان کرد:

نگاه ویژه به هنر قرآنی در جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت»

گروه هنر: جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» با مشارکت صنعتگران در این رویداد هنری در پی ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، همچنین مفاهیم قرآنی در جامعه است.

سیداحمد موسوی، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و فرهنگسرای تهرانسر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» چنین اطلاع رسانی کرد: با توجه به استقبال هنرمندان صنعت‌گر برای شرکت در  این جشنواره مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 15 آبان ماه سال‌ جاری تمدید شد. هدف از برگزاری این رویداد، ترویح فرهنگ و سبک زندگی ایرانی – اسلامی نشانه‌گذاری شده است. در ضمن بسیاری از کارهای شرکت‌کننده قرآنی هستند.

وی افزود: هنرمندان شاغل در واحدهای صنعتی و تولیدی می‌توانند با ارسال آثار هنری خود در رشته‌های دوازده‌گانه؛ عکاسی، خوشنویشی، حجم و مجسمه و سفال، گرافیک و تصویر سازی، کاریکاتور، نقاشی و نگارگری، هنرهای ترکیبی و صنایع دستی، داستان کوتاه، شعر، فیلم‌نامه‌نویسی و نمایش‌نامه‌نویسی، موسیقی، طراحی (پارچه - لباس- نقشه فرش - صنعتی ) در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیکی jashnvareh-fhs21.ir و یا به صورت حضوری به دبیرخانه دومین جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت»  واقع در تهرانسر، بلوار اصلی تهرانسر، نبش کوچه سوم، پلاک 280  ساختمان کوثر مراجعه کنند.
captcha