آغار دومین مرحله جمع آوری کمک‌های مردمی به مسلمانان میانمار در قم
کد خبر: 3654995
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

آغار دومین مرحله جمع آوری کمک‌های مردمی به مسلمانان میانمار در قم

گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از آمادگی هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی در راستای امدادرسانی به مسلمان مظلوم میانمار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، با توجه به ادامه فعالیت اردوگاه پناهندگان میانماری در کشور بنگلادش، فاز دوم جمع آوری کمک های مردمی در راستای کمک به بهبود وضعیت مسلمانان مظلوم و آوارگان میانمار از ۲۷مهرماه آغاز شده و تا ۵آبان ماه ادامه دارد.
محمد گل فشان با اشاره به نحوه امدادرسانی به مظلومان میانماری اظهار کرد: کمک های دریافتی از مردم شریف ایران به صورت نقدی برای تهیه اقلام مورد نیاز به کشور بنگلادش ارسال می شود.
وی با اشاره به کمک خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: از تمامی اتحادیه ها، اصناف، ادارات و موسسات خیریه تقاضا داریم با تاسی به کمک قابل توجه رهبری معظم، نسبت به این مسئله توجه بیشتری نمایند و از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ در کلیه بانک های سطح استان و همچنین شماره حساب ارزی ۹۹۹۹۹۹ در بانک ملت، مردم مظلوم میانمار را همیاری کنند.
گل فشان با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک های مردمی و امدادرسانی به مسلمانان مظلوم میانمار افزود: نیروهای معاونت داوطلبان در روز پنج شنبه در حرم مطهر حضرت معصومه و در روز جمعه در نماز با شکوه جمعه مستقر شده آماده دریافت کمک های خداپسندانه مردم مومن و شریف قم هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: همچنین مردم نوع دوست و شریف می توانند با مراجعه به مراکز جمعیت هلال احمر در سطح استان، مرکز جوانان، اداره آموزش و ساختمان اداری کمک های نوع دوستانه خود را اهدا نمایند.
captcha