مشکلات امروز جامعه ناشی از عمل نکردن به دستورات قرآن است
کد خبر: 3655005
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

مشکلات امروز جامعه ناشی از عمل نکردن به دستورات قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی: حجت‌الاسلام عباسیان با اشاره به اینکه امروز بشر بیش از هر زمان دیگری دچار بی‌اخلاقی شده است، گفت: مشکلات امروز جامعه ناشی از عمل نکردن به دستورات قرآن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نزاجا امروز در محل آمفی تئاتر پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد.
حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این مراسم گفت: بشر گرفتاری که دارد ناشی از دردهای روحی است.
وی افزود: وقتی جامعه‌ای در آن اخلاق وجود نداشته باشد زندگی برای مردم ناامن می‌شود و زندگی در آن جامعه زجرآور خواهد شد.
مشکلات امروز جامعه ناشی از عمل نکردن به دستورات قرآن است
حجت‌الاسلام عباسیان تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری بشر دچار انحرافات شده که زندگی را برای او تلخ کرده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز گرفتاری و درد این است که جامعه از اصول اخلاقی قرآن فاصله گرفته است.
وی با بیان اینکه می‌بینیم در دنیا چه ظلم‌هایی صورت می‌گیرد، گفت: آیا ظلم‌ها مطابق با اخلاق قرآن است و قطعاً امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمانی دیگر نیازمند عمل به قرآن دارد.
حجت‌الاسلام عباسیان با اشاره به اینکه قرآن شفا است، افزود: دوری از قرآن درد است و درمان این درد عمل به دستورات قرآن است.
یادآور می‌شود، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن مرحله منطقه‌ای ویژه کارکنان پایور و وظیفه نزاجا امروز باحضور 28 یگان از استان‌های کرمانشاه، همدان، کردستان، لرستان، ایلام و خوزستان باحضور 300 متسابق به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.
این مسابقات یکم آبان‌ماه با معرفی نفرات برتر راه یافته به مرحله کشوری به‌کار خود پایان خواهد داد.
captcha