بازدید روزانه 700 گردشگر خارجی از حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز/ طرح مباحث مودت‌آمیز ادیان آسمانی
کد خبر: 3655013
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
صفری گرائی خبر داد:

بازدید روزانه 700 گردشگر خارجی از حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز/ طرح مباحث مودت‌آمیز ادیان آسمانی

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز از بازدید روزانه 700 گردشگر خارجی از حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزة‌بن موسی‌الكاظم(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به راه‌اندازی بخش امور بین‌الملل و گردشگری حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزة‌بن موسی‌الكاظم(ع) شیراز گفت:‌ روزانه 700 گردشگر خارجی از این حرم مطهر بازدید می‌كنند كه در بخش امور بین‌الملل و گردشگری خدمات مختلفی را به آنان ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینكه بیشترین تعداد گردشگران خارجی در 6 ماه اول از این حرم مطهر بازدید می‌كنند، افزود: به چند علت میزان استقبال گردشگران خارجی از این حرم مطهر بالاست؛ یكی به دلیل تاریخی بودن و قدمت ساختمان حرم مطهر است و دیگر به دلیل امكاناتی است كه برای گردشگران خارجی در بخش امور بین‌الملل در نظر گرفته‌ایم.

صفری گرائی با تصریح اینكه در اوج گردشگری، جمعیت گردشگران خارجی ما در این حرم مطهر بیشتر از زائران داخلی می‌شود، گفت: در بخش امور بین‌الملل ما مباحثی درباره انس و مودت میان مسلمانان و مسیحیان و سایر ادیان الهی مطرح می‌شود كه مورد استقبال گردشگران خارجی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز همچنین یادآور شد: بیش از 40 دانشجوی زبان انگلیسی كه در این عرصه دارای تبحر و تخصص بوده و از صبغه مذهبی نیز برخوردارند به عنوان خادم افتخاری حرم مطهر به گردشگران خارجی خدمات ارائه می‌دهند.

captcha