پروانه معصومی: اولویتم بازی در فیلم‌های ارزشی است
کد خبر: 3655022
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

پروانه معصومی: اولویتم بازی در فیلم‌های ارزشی است

گروه هنر: یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شرطم برای حضور در جلوی دوربین، حفظ ارزش‌هاست، چون حاضر نیستم به هر قیمتی جلوی دوربین روم.

پروانه معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره انتخاب نقش‌هایش اظهار کرد: اگر به پرونده کاریم در دو دهه دقت نظری داشته باشید، می‌بینید که نقش‌های دینی و ارزشی در میان کارهایم بسیار پررنگ‌تر از دیگر کارهاست. این اتفاق نیز کاملاً خود خواسته صورت می‌گیرد، چون دوست ندارم، تنها برای دیده شدن به هر قیمتی، جلوی دوربین روم.

وی افزود: نقش‌های دفاع مقدسی و اسلامی جز علایق من در بازیگری است، چون هم آنها را بهتر درک می‌کنم هم احساس شخصیم این است که می‌توانم در آنها حضور جدی‌تری داشته باشم، بنابراین کارهایی که در این حوزه به من پیشنهاد می‌شود را راحت‌تر می‌پذیرم.

این بازیگر ادامه داد: با توجه به توضیحات فوق اخیراً بازی در سریالی با نام «آشوب» را به پایان رساندم. در این سریال به انقلاب و دفاع مقدس توجه شده، اما شکل این توجه جدید است، چون داستان سعی دارد در پس قصه‌ای خانوادگی و اجتماعی به موضوعات مورد نظر (دفاع مقدس) بپردازد. این اقدام از نگاه من قادر است در بسیاری از کارهای دفاع مقدسی لحاظ شود تا بتوانیم مجدداً شاهد رونق این گونه سینمایی باشیم.

معصومی در انتهای خبر خود آورده است: متاسفم که این روزها پیشنهاد برای بازی در نقش‌هایی که به لحاظ کیفی مطلوب باشد، کم شده است. در ضمن کارهایی که هم متنی قوی دارند به لحاظ مادی بسیار ضعیفند، بنابراین این مسئله روی کم کاری من تاثیر منفی گذاشته است.
captcha