رویکرد گرامیداشت 13 آبان امسال پاسخ به اظهارات سخیف ترامپ است
کد خبر: 3655040
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
هاشمی:

رویکرد گرامیداشت 13 آبان امسال پاسخ به اظهارات سخیف ترامپ است

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امسال برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با ویژگی خاص پاسخ کوبنده به اظهارات ترامپ و موضع‌گیری آمریکا علیه نظام و سپاه تنظیم شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، امروز، 29 مهر در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 13آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در گفت: هرچه از عمر نظام اسلامی می‌گذرد، حساسیت‌ها بیشتر و ترفند دشمنان در مبارزه علیه ایران پیچیده‌تر می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: امسال برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با ویژگی خاص پاسخ کوبنده به اظهارات ترامپ و موضع گیری آمریکا علیه نظام و سپاه تنظیم شده است. انسجام در برنامه‌ها فضای جزیره‌ای و صنفی عمل کردن را محدود کرده است.
حجت‌الاسلام هاشمی ادامه داد: هر سال روز دانش آموز فقط دانش آموزان در میدان حاضر بودند اما امسال علاوه بر حضور حداکثری دانش آموزان حضور اقشار مختلف جامعه نیز ضروری است.
وی گفت: بهتر است جهت ساماندهی برنامه‌های 13آبان 10  کمیته هیئات مذهبی، طلاب و روحانیون با مدیریت تبلیغات اسلامی، کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری با مدیریت شهرداری‌ها، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، کمیته دانشجویی با مسئولیت سازمان بسیج دانشجویی، کمیته دانش آموزی با مدیریت آموزش و پرورش، کمیته بانوان با مسئولیت اداره‌کل بانوان، کمیته اجرای مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته فرهنگی هنری با مسئولیت اداره‌کل ارشاد، کمیته مردمی با مدیریت سپاه روح‌الله، کمیته فضای مجازی با مدیریت بسیج رسانه تشکیل ‌شد.
حجت‌الاسلام هاشمی اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود از ساعت 9 صبح روز شنبه، 13 آبان از خیابان‌های منتهی به میدان شهدا راهپیمایی به سمت میدان شهدا شروع شود و تجمع و برنامه اصلی در این میدان از ساعت 10صبح باشد.
به گزارش ایکنا؛ علی شیرخانی، معاون فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی، اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌ها انتظار می‌رود امسال حضور دانش آموزان را پررنگ تر از سال‌های قبل داشته باشیم. سال گذشته شهرداری و اتوبوس‌رانی ما را در انتقال دانش‌آموزان از مدرسه به مصلی یاری کردند. بهتر است امسال نیز جهت ساماندهی دانش آموزان، برنامه 13آبان، در مصلی برگزار شود.
وی ادامه داد: بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی آموزش و پرورش را در اجرای برنامه‌های یوم الله 13آبان حمایت می‌کند همچنین شورای دانش آموزی و هلال احمر نیز حضور دارند. مفاهیم مبارزه با استکبار جهانی را به واسطه هنر به نوجوانان انتقال دهیم.
به گزارش ایکنا؛ علی جانباز، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی، گفت: فضاسازی محیطی از یک هفته قبل از برنامه ضروری است. سال گذشته مجموع پوسترهای ایستادگی از دیروز تا فردا جهت برقراری ارتباط بین نسل انقلاب با نسل چهارم تهیه و پخش شد امسال آمادگی داریم پوسترها با محوریت اظهارات سخیف ترامپ طراحی شود.
وی ادامه داد: با توجه به فضاسازی اربعین استقرار موکب دانش آموزی را توسط هیئت دانش آموزی انصارالمهدی(ع) در دستور کار داریم. همایش جهان بدون ترور نیز در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود.
captcha