برگزاری جلسه مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بیدک
کد خبر: 3655046
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

برگزاری جلسه مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بیدک

گروه اجتماعی: جلسه مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بیدک با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بحث و بررسی بودجه سال 95 و بودجه 6 ماهه نخست سال 96 و همچنین پیش بینی و تصویب اعتبارات شش ماهه دوم سال 96 از موارد مطرح شده در این جلسه ذکر کرد.
وی افزود: بر اساس دستورالعمل جدید شرایط واگذاری مدیریت شهرکها و نواحی صنعتی منوط به فروش 75 درصد از اراضی صنعتی شهرکها و ایجاد 25 واحد صنعتی در آن شهرک یا ناحیه می باشد.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر حمایت، مدیریت و حضور پر رنگ تر بخش خصوصی در فعالیت های صنعتی استان، خاطرنشان کرد: تاکنون فقط 25 درصد از زمین‌های صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی به سرمایه گذاران واگذار شده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به بحث های ایجاد شده در مورد قیمت شهرکها و نواحی صنعتی اضافه کرد: قیمت زمین‌های موجود در شهرک و نواحی صنعتی این استان بالا نیست و این شرکت زمین را با شرایط ویژه به سرمایه گذار واگذار می‌کند.
وحدت یادآور شد: تاکنون شهرک صنعتی بجنورد، بیدک، شیروان و ناحیه صنعتی امیر آباد به شرکت خدماتی واگذار شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی با بیان اینکه با واگذاری این شهرک‌ها و نواحی صنعتی، این شرکت فقط امر نظارت را انجام خواهد داد، تصریح کرد: مابقی شهرک‌ها و نواحی‌های صنعتی تا زمانیکه تمامی زیرساخت‌های آن تکمیل نشود، قابلیت واگذاری را نخواهد داشت.
captcha