برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ارتش در آستانه نهم دی ماه
کد خبر: 3655049
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ارتش در آستانه نهم دی ماه

مدیر مرکز قرآن، عترت و نماز ارتش با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش گفت: مرحله نهایی این مسابقات سوم تا ششم دی ماه در آستانه نهم دی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: سرهنگ دوم مهدی میدانی، مدیر مرکز قرآن، عترت و نماز ارتش با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش گفت: مرحله نهایی این مسابقات سوم تا ششم دی ماه در آستانه نهم دی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو رشته حفظ و قرائت در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: مسابقات دانشجویان دانشگاه‌ های آجا در روز اول مسابقات، روز دوم مسابقات رشته قرائت و روز سوم مسابقات رشته حفظ برگزار خواهد شد.

میدانی با بیان اینکه مرحله مقدماتی در ادارات پنجگانه برگزار شده است، اظهار کرد: این در حالی است که مرحله نیمه نهایی مسابقات در ادارات نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد عقیدتی سیاسی تا پایان آذرماه برگزار می شود.

مدیر مرکز قرآن، عترت و نماز با بیان اینکه منتخبین مرحله نهایی کارکنان پایور به مسابقات سراسری نیروهای مسلح معرفی می شوند، تصریح کرد: این مسابقات دو سال آینده با حضور تمامی نیروهای مسلح از جمله سپاه، ارتش، نیروی هوایی و دریایی برگزار می شود.

وی با اشاره به ویژگی های این دوره از مسابقات تاکید کرد: در نظر داریم اداره برتر در این دوره از مسابقات را در خصوص نحوه برپایی مسابقات در کنار تقدیر و تجلیل برگزیدگان معرفی و از آن تقدیر کنیم.

میدانی با اشاره به زمان مرحله نهایی مسابقات ادارات پنجگانه ارتش گفت: مسابقات قرآن نیروی هوایی 5 تا 8 آذرماه، نیروی دریایی 20 تا 23 آذر و نیروی زمینی 11 تا 14 آذر برگزار خواهد شد.
captcha