برپایی خیمه‌گاه هنرمندان از 26 آبان‌ماه در مشهد
کد خبر: 3655068
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

برپایی خیمه‌گاه هنرمندان از 26 آبان‌ماه در مشهد

گروه فرهنگی: چند سالی است که طرح خیمه‌گاه هنرمندان با همکاری بچه‌های هنرمند تئاتر مشهد با هدف خیرخواهانه و ارائه ماهیت رضوی به زائران در ایام ماه صفر و اربعین برگزار می‌شود، امسال نیز این خیمه از 26 آبان‌ماه برپا خواهد شد و تا 28 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، چند سالی است که طرح خیمه‌گاه هنرمندان با همکاری بچه‌های هنرمند تئاتر مشهد با هدف خیرخواهانه در ایام ماه صفر و اربعین برگزار می‌شود. این خیمه که به صورت خیرخواهانه و دلی توسط هنرمندان برپا می‌شود از استقبال خوبی برخوردار شد.
محتوای ارائه شده در خیمه‌گاه هنرمندان، شامل ایستگاه و چادری پذیرایی است، فعالیت هنری به طور مثال، گرفتن عکس یادگاری از زائران و اهدا عکس به آنها از برنامه‌های ارائه شده در خیمه‌گاه هنر است.
ارائه ماهیت رضوی به زائران پیاده
خطاطی، دلنوشته، نقاشی از دیگر برنامه‌های خیمه‌گاه هنرمندان است چراکه این اهالی می‌خواهند جدا از بحث زیارت در قالب کارهای فرهنگی و هنری ماهیت بحث رضوی را برای زائران بیان کنند. همچنین در خیمه‌گاه هنرمندان به غیر از هنرمندان تئاتر، هنرمندان تجسمی، موسیقی و رشته‌های دیگر، مستندسازانی هم حضور دارند و از مهم‌ترین ویژگی این خیمه، نبود لوگو تبلیغاتی سازمان و ارگان است.
یادآور می‌شود، خیمه‌گاه هنرمندان از 26 الی 28 آبان‌ماه توسط خود هنرمندان مشهد به مناسبت ایام صفر و به ویژه اربعین حسینی(ع) برپا می‌شود.
captcha