نقاط قوت و ضعف بیرجند شناسایی شود
کد خبر: 3655070
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
شهردار بیرجند:

نقاط قوت و ضعف بیرجند شناسایی شود

گروه اجتماعی: شهردار بیرجند با تاکید بر اینکه تمام نقاط قوت، ضعف و ظرفیت‌های بیرجند باید بررسی شود، تصریح کرد: باید طرح‌ها و پروژه‌های مختلف تهیه شود و روی همین طرح‌ها و پروژه‌ها کار شود تا آینده شهر از امروز برای شهروندان قابل تصور باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌‌‌(ایکنا) از خراسان جنوبی، محمدعلی جاوید صبح امروز 29 مهر ماه در جلسه شورای شهر گفت: حضور در شهر بیرجند برای من افتخار است، چراکه افراد بزرگی چون پروفسور گنجی در بیرجند پرورش یافته‌اند.
وی با اشاره اینکه بیرجند پیشینه تاریخی خوبی دارد، ادامه داد: برای برنامه‌ریزی شهر نیازمند حمایت و تسهیلگری استاندار هستیم و با همفکری و همراهی دستگاه‌های دولتی باید اقداماتی انجام دهیم و از ظرفیت علمی این شهر استفاده کنیم.
شهردار بیرجند افزود: امیدواریم با همکاری و هماهنگی همه کسانی که در این شهر سهیم هستند از نماینده ولی فقیه تا کسبه و نمایندگان مجلس  برای توسعه شهر گامی بلندی برداریم. 
جاوید با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا و حضرت امام راحل و ارشادات مقام معظم رهبری و مردم همیشه همراه ایران اسلامی هستیم، تاکید کرد: هیچ دوگانگی و افتراقی وجود نخواهد داشت و همه تلاش و برنامه‌های ما برای کسب رضایت مردم خواهد بود.
وی اظهارکرد: 17 سال سابقه کار اجرایی دارم که در وزات کشور، استانداری، شهرداری و سازمان‌های وابسته فعالیت کرده‌ام.
شهردار بیرجند ادامه داد: برنامه‌ای که برای بیرجند تدوین کرده‌ام با همفکری، تعامل و بینش علمی به نتیجه می‌رسد چرا که نه اعتبارات اجازه آزمون و خطا را به ما می دهد و نه مردم این امر را می پذیرند.
جاوید افزود: ظرفیت‌هایی که در شهرداری وجود دارد با آن چیزی که ظرفیت این شهر است تناسب ندارد و سرانه درآمد بیرجند از همه شهرها کمتر است و این استحقاق مردم این شهر نیست.
وی با تاکید بر اینکه تمام نقاط قوت، ضعف و پتانسیل‌های بیرجند باید بررسی شود، تصریح کرد: باید طرح‌ها و پروژه‌های مختلف تهیه شود و روی همین طرح‌ها و پروژه‌ها کار شود تا آینده شهر از امروز برای شهروندان قابل تصور باشد.
شهردار بیرجند با اشاره به اینکه اعتقادی به نشستن در اتاق و روزمر‌گی ندارم، تصریح کرد: باید شبانه‌روزی تلاش شود تا بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم و باید همه خود را با این شرایط وفق دهند و اعتقاد کاملی به قانون دارم و خارج از این چارچوب هیچ بحثی را نمی پذیرم. 
جاوید با بیان اینکه لازمه همه کارها نیازمند همکاری شورای شهر و مسئولان است تا راهکاری برای حل حوزه مدیریت شهری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: برای جایگاه واقعی شهر بیرجند از رسانه‌ها و تعامل با آنان استفاده خواهم کرد.
captcha