برگزاری مسابقه عکاسی «مهر حسینی» ویژه مدارس امام رضا(ع)
کد خبر: 3655072
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

برگزاری مسابقه عکاسی «مهر حسینی» ویژه مدارس امام رضا(ع)

کانون خبرنگاران نبأ: هم‌زمان با فرارسیدن ماه صفر مسابقه عکاسی «مهر حسینی» ویژه دبیرستان دخترانه امام رضا(ع) واحد۱۲ وابسته به بنیاد فرهنگی رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ قاسمیان، مدیر واحد 12 دبیرستان دخترانه امام رضا(ع) گفت: به‌منظور بازتاب حضور نوجوانان و جوانان در محافل و مجالس عزای حسینی و تولید آثار هنری با مضامین مذهبی، مسابقه عکاسی مهر حسینی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به موضوع این مسابقه عنوان کرد: مراسم و محافل مذهبی و عاشورایی، حضور کودکان و نوجوانان در مراسم سوگواری، نگاهی نو و خلاقانه نسبت به مراسم عزاداری در ماه محرم و صفر و همچنین نشان دادن هیئت‌های مذهبی در سالروز شهادت امام رضا(ع) موضوعات مورد توجه در این مسابقه عکاسی است.
قاسمیان افزود: دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه می‌توانند حداقل سه اثر خود را تا 30 آبان‌ماه به آدرس ایمیل 313 nabil@ ارسال کنند.
وی با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقه گفت: عکاسِ عکس، الزاما خود فرد باید باشد و عکس کپی نباشد، همچنین اثر از کیفیت و زاویه دید قابل قبولی نیز بهره‌مند باشد.
مدیر دبیرستان دخترانه امام رضا(ع) تاریخ اعلام نتایج این مسابقه را 15 آذرماه و هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) ذکر کرد و گفت: در پایان نیز به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح و جایزه تقدیر خواهد شد.
مهناز امیریان
captcha