اجرای 800 برنامه فرهنگی ویژه محرم در البرز
کد خبر: 3655087
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

اجرای 800 برنامه فرهنگی ویژه محرم در البرز

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه نهضت عاشورا یکی از عوامل اصلی و ماندگاری اسلام و قرآن‌کریم است، گفت: در ایام محرم ۸۰۰ برنامه فرهنگی در البرز اجرا شد.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز اظهار کرد: تبلیغات اسلامی البرز با همکاری ادارات سطح استان ۸۰۰ برنامه فرهنگی با محوریت تبیین و تشریح ابعاد قیام عاشورا برگزار کرده است.
سخنرانی با مضمون و محتوای اثرگذار، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در رابطه با اهداف قیام عاشورا، برگزاری محافل قرآنی، کرسی تلاوت، جلسات تفسیر و تحلیل آیات قرآن، مراسم زیارت عاشورا به همراه روضه‌خوانی و مداحی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های است که حجت‌الاسلام مسعودی به آن‌ها اشاره کرد.
وی با اشاره به اهمیت حضور مبلغان اعزامی به مساجد و حسینیه‌های استان، گفت: نهضت عاشورا یکی از عوامل اصلی و ماندگاری اسلام و قرآن‌کریم است به همین منظور هر چه بتوانیم اهداف و انگیزه‌های امام حسین(ع) را برای نسل جوان تبیین و تشریح کنیم می‌توانیم امیدوار باشیم که در راستای تربیت نیروهای متدین و انقلابی تلاش کرده‌ایم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزاری گفتمان عاشورای در نیمه دوم سال جاری توسط روحانیون مستقر را یکی دیگر از اقدامات تبلیغات اسلامی در نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی و حسینی دانست.
captcha