نامگذاری 30 مهر به نام همدان، برای پیشبرد اهداف انقلاب است
کد خبر: 3655122
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

نامگذاری 30 مهر به نام همدان، برای پیشبرد اهداف انقلاب است

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه همبستگی بین قشر دانشجویی و دانش‌آموزی حرکت انقلاب را تسریع کرد، افزود: روز 30 مهر به عنوان روز استان همدان نامگذاری شده است تا از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده شود.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، با تأکید بر بازخوانی حماسه 30 مهر برای دانش‌آموزان گفت: آموزش و پرورش در تمام مدارس از راویان حماسه 30 مهر استفاده کند.
وی بیان کرد: در ادامه برنامه انقلاب و تظاهرات مردمی، استان همدان به لحاظ برخورداری از روحانیت بسیار مبارز و نیروهای انقلابی وضعیت خاص‌تری نسبت به سایر استان هاداشته است.
وی تصریح کرد: تظاهرات مردمی در استان همدان شکل خاصی پیدا کرد و فداکاری دانش‌آموزان همدانی سرآغاز یک حرکت جدید در کشور شد تا اینکه استانهای دیگر هم در این زمینه ورود پیدا کردند.
مجیدی با تأکید بر اینکه در آن مقطع حرکت جدیدی در آموزش و پرورش به وجود آمد، ادامه داد: در آن زمان تظاهرات‌ها به سنین پایین‌تر جامعه راه پیدا کرد به‌طوریکه در سطوح پایین جامعه از نظر سنی نیز آگاهی و بصیرت ایجاد شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه همبستگی بین قشر دانشجویی و دانش‌آموزی حرکت انقلاب را تسریع کرد، افزود: روز 30 مهر به عنوان روز استان همدان نامگذاری شده است تا از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه حماسه 30 مهر سال 57 باعث هم‌افزایی نیروهای انقلابی شد، خاطرنشان کرد: یاد و خاطره آن ایام می‌تواند سرمنشأیی برای روند و استمرار انقلاب اسلامی باشد.
مجیدی با تأکید بر اینکه به تمامی وقایع انقلاب پرداخته نشده است، تصریح کرد: حماسه 30 مهر به علت اینکه حماسه قشر خاصی بود که در جامعه اثرگذاری بالایی دارد، باید به نسل امروز معرفی شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: امروز رسالت بزرگی بر دوش آموزش و پرورش استان قرار گرفته که این حماسه را بازخوانی کند و می‌طلبد در این هفته در تمامی مدارس از خاطره‌گویان انقلاب استفاده شده و به دانش‌آموزان گفته شود نسل گذشته خود چه اقداماتی برای انقلاب انجام دادند.

captcha