تلاش دشمنان بر روی تقد‌س‌زدایی از ارزش‌های اسلام و انقلاب است/ حدف ولایت‌مداری؛ اصلی‌ترین هدف دشمن
کد خبر: 3655128
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
صادقی:

تلاش دشمنان بر روی تقد‌س‌زدایی از ارزش‌های اسلام و انقلاب است/ حدف ولایت‌مداری؛ اصلی‌ترین هدف دشمن

گروه اجتماعی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی داراب با بیان اینكه دشمنان به‌دنبال تقدس‌زدایی از ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند، گفت: مهم‏ترین هدف دشمن این است که ولایت‏مداری را از مردم ما بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام ابوالقاسم صادقی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داراب امروز، 29 مهرماه گفت: دشمنان به دنبال تقدس‌زدایی از ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند لذا ما در هر جایی از دنیا نمی‌گذاریم حریم‌شکنی علیه اسلام و قرآن شود.

وی با یادآوری اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران برای همه مظلومان جهان است و در هر جای دنیا به کمک مسلمانان رفته‌ایم و خواهیم رفت.

صادقی همچنین نقش روحانیان را در حفظ انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت: ایمان، بصیرت و آگاهی از ویژگی‏‌های بارز روحانیون است و این ایمان و آگاهی باید روز به روز تقویت شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی داراب افزود: انقلاب اسلامی امنیت پایدار را برای ملت ایران به ارمغان آورده است و در کنار این امنیت پایدار نیز شاهد عزت و تعالی روزافزون ایران اسلامی در تمام عرصه‌های علم، فناوری و اقتصادی هستیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی داراب با بیان اینكه اگر ایران امروز در رأس اخبار جهانی قرار دارد، به دلیل اقتدار دین و مردم است، گفت: مهم‏ترین هدف دشمن این است که ولایت‏مداری را از مردم ما بگیرد، اما مردم افتخار می ‌کنند که رهبری دارند که دنیا حسرتش را می‌‏خورد.

captcha