شرکت‌کنندگان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال باید در سامانه ثبت شوند
کد خبر: 3655129
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

شرکت‌کنندگان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال باید در سامانه ثبت شوند

گروه فناوری اطلاعات: تنها اشخاص حقیقی و حقوقی ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه شرکت در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، افراد و شرکت‌هایی که درخواست اختصاص غرفه در این نمایشگاه را دارند، بایستی در سامانه ساماندهی وزارت ارشاد ثبت شده باشند.

از جمله ویژگی‌های درخواست‌کنندگان شرکت در نمایشگاه این است که حتماً باید در سامانه‌های مرکز رسانه‌های دیجیتال ثبت شده و دارای کد شامد برای شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موبایل، لوگوی طلایی برای سایت یا پروانه انتشار و تکثیر برای نرم‌افزارهای برحامل داشته باشند.

همه شرکت‌کنندگان موظف به رعایت آئین‌نامه نمایشگاهی هستند و هرگونه ثبت نام برای آموزشگاه‌ها و پیش فروش محصولات در نمایشگاه ممنوع است.

همه عوامل بازرسی در ایام برگزاری نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت و مراجعان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل موارد را به این کمیته منعکس کنند.

بازدیدکنندگان می‌توانند شماره محصول ثبت شده بر روی هولوگرام را به شماره 30008211 پیامک نمایند تا تمامی اطلاعات مالکیتی اثر برای آنها ارسال شود.

هموطنان می‌توانند هرگونه شکایت خود را در تمام طول سال در زمینه محصولات و رسانه‌های دیجیتال در بخش شکایات تارنمای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی اینترنتی www.saramad.ir و یا سامانه پیامکی 10001314 ثبت کنند و یا از ساعت ۸ صبح تا 19 با بخش بازرسی این مرکز با شماره 88321756 -021 ارتباط بگیرند.

گفتنی است؛ یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از 20 تا 26 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود و از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
captcha