مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه و نماز تمدید شد
کد خبر: 3655147
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه و نماز تمدید شد

گروه فرهنگی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و نماز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: با توجه به استقبال اهالی و اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام از برگزاری این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا  28 آبان سال جاری تمدید شده است .
وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از برگزیدگان و مراسم اختتامیه این جشنواره 5 آذر سال جاری با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و خبرگزاری شبستان دفتر ایلام و با همکاری ستاد اقامه نماز استان ایلام، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان، ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزاری می‌شود .
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه این جشنواره برای چهارمین سال پیاپی برگزار می‌شود، اضافه کرد: فراخوان این جشنواره از شهریورماه سال جاری اعلام و توزیع‌ شده و تاکنون بیش از 80 اثر در بخش‌های مختلف گزار، خبر، مقاله، یادداشت، مصاحبه و عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال ‌شده است‌.
چراغی‌پور ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی، کاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد‌.
وی با تأکید بر اینکه آثار ارسالی باید از محرم سال 95 تا محرم سال 96 در نشریات، خبرگزاری‌ها و یا سایت‌های خبری منتشرشده باشد، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 28 آبان سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان پیروزی – مجتمع ارشاد، دفتر خبرگزاری شبستان ارسال کنند‌.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در پایان تصریح کرد: در جشنواره رسانه و نماز در سال جاری بخش نماز و فضای مجازی به‌عنوان بخش ویژه برگزار می‌شود و تاکنون حرکت خوبی در این زمینه صورت گرفته و رسانه‌های استان نسبت به تولید محتوا و مطالب در راستای توسعه فرهنگ نماز پرداخته‌اند
captcha