ثبت نام ۹۸۰۰ لرستانی در سامانه سماح/دریافت ویزا به روزهای پایانی موکول نشود
کد خبر: 3655149
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
خسروی مطرح کرد:

ثبت نام ۹۸۰۰ لرستانی در سامانه سماح/دریافت ویزا به روزهای پایانی موکول نشود

گروه فرهنگی: مدیرکل حج و زیارت لرستان از ثبت‌نام ۹ هزار و ۸۰۰ لرستانی در سامانه سماح خبر داد و گفت: زائران اربعین اخذ ویزای خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

‌محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان با اشاره به اینکه تاکنون ۷ هزار ویزا تحویل زائران اربعین در استان لرستان شده است، عنوان کرد: تنها سامانه رسمی مورد تایید جمهوری اسلامی ایران برای ثبت نام اربعین سامانه سماح است، این در حالی است که تاکنون ۹۸۰۰ نفر از مردم لرستان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.
‌خسروی عنوان کرد: با توجه به مصوبه ستاد اربعین، هزینه دریافت ویزای اربعین به همراه بیمه و خدمات هلال احمر ۱۹۹ هزار و پانصد تومان است. مدیرکل حج و زیارت لرستان با بیان اینکه تقاضای ویزا در روزهای پایانی منتهی به اربعین در استان لرستان بیشتر شده است، خاطرنشان کرد: هم استانی ها، گرفتن ویزا را به روزهای آخر موکول نکنند.
‌وی بیان کرد: ۳۷ دفتر زیارتی و ۲۱ دفتر موقت و دفاتر خدمات پستی کار ثبت نام زائران اربعین را انجام می‌دهند این در حالی است که عبور زائران از مرز بدون داشتن گذرنامه و ویزا ممنوع است.
captcha