آمادگی حوزه‌های علمیه استان ایلام برای پذیرایی از زائران اربعین
کد خبر: 3655156
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

آمادگی حوزه‌های علمیه استان ایلام برای پذیرایی از زائران اربعین

گروه اجتماعی: معاون حوزه علمیه ایلام از آمادگی حوزه‌های علمیه شهرستان‌های مسیر تردد زائران اربعین حسینی در استان ایلام برای پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین یونس گلی، معاون حوزه علمیه استان ایلام، اظهار کرد: همه حوزه‌های علمیه شهرستان‌های مسیر تردد زائران اربعین در استان ایلام برای خدمت رسانی به زوار آمادگی لازم را دارند.
وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه ولی‌عصر (عج) در شهر مهران آمادگی کامل برای پذیرایی و خدمات‌رسانی به روحانیون و طلاب زائر اربعین را دارد، افزود: حوزه‌های علمیه امیرالمومنین (ع) ایوان و الهادی‌(ع) سرابله نیز آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) اعلام کرده‌اند.
معاون حوزه علمیه ایلام خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) را افتخاری بزرگ دانست و گفت: حوزه‌های علمیه امام محمدباقر (ع) دهلران، حجت‌ابن‌الحسن‌(عج) دره‌شهر و جوادالائمه (ع) آبدانان نیز با توجه به اینکه در مسیر تردد زائران اربعین قرار دارند نیز آمادگی کامل برای استقبال از زائران حسینی دارند.
گلی با بیان اینکه حوزه علمیه صاحب‌الزمان (عج) شهر ایلام نیز برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارد، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون برای انجام کارهای فرهنگی و برپایی نماز جماعت در موکب‌ها نیز در برنامه لحاظ شده است.
وی به خدمت رسانی به زائران اربعین در یک هفته قبل و تا یک هفته بعد از اربعین اشاره و اظهار کرد: پذیرایی، اسکان و پارکینک لازم برای طلاب و روحانیون زائر اربعین حسینی امسال در نظر گرفته شده است.
یادآور می‌شود حوزه‌های علمیه ایوان و سرابله در مسیر زائران از سمت استان کرمانشاه، حوزه علمیه دهلران در مسیر زائران از سمت استان خوزستان و حوزه علمیه دره‌شهر و آبدانان در مسیر زائران از سمت استان لرستان آماده ارائه خدمت هستند
captcha