فراخوان اعزام به خدمت مشمولان ایلامی لیسانس و بالاتر در آبان
کد خبر: 3655167
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان ایلامی لیسانس و بالاتر در آبان

گروه اجتماعی: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان لیسانس و بالاتر‌ در آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از ایلام به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ امیررضا حیدری، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: تمامی مشمولان غایب و غیرغایب استان ایلام در مقاطع لیسانس و بالاتر که برگ آماده به خدمت به تاريخ یکم آبانماه 1396 دریافت کرده‌اند، باید راس ساعت 7 صبح دوشنبه مورخه یکم آبانماه 1396 به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در ایلام، بلوار شهید بهشتی، خیابان شهروند مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شودند .
وی افزود: افرادي که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده‌اند، مي‌توانند به نزديکترين دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس +10) مراجعه و پس از دريافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند .
حیدری با اشاره به اينکه عدم حضور بموقع در زمان و محل‌هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود، عنوان کرد: مشمولان باید برگه‌هاي مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسيناسيون، برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز مانند شناسنامه، کارت ملي و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند .
وی تصریح کرد: بر اساس قانون وظیفه عمومی مشمولان غایب و سربازان فراری از دریافت خدمات اجتماعی و انتظامی محروم هستند.
معاون وظیفه عمومی استان گفت: به مناسبت عید سعید فطر سال جاری اضافه خدمت سنواتی مشمولین وظیفه حین خدمت و اضافه خدمت سنواتی مشمولان وظیفه‌ای که تا تاریخ بیست و دوم بهمن 1396 خود را جهت انجام خدمت دوره ضرورت معرفی کنند مورد عفو و بخشش مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
captcha