فراخوان دهمین همایش استانی شعر در کوچه آفتاب منتشر شد
کد خبر: 3655204
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

فراخوان دهمین همایش استانی شعر در کوچه آفتاب منتشر شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از انتشار فراخوان دهمین همایش استانی شعر در کوچه آفتاب ویژه بزرگداشت دکتر قیصر امین پور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند اظهار کرد: با توجه به نزدیکی دهمین سالروز درگذشت قیصر امین‌پور هنرمند برجسته و شاعر خوزستانی و به منظور ارج نهادن به مقام این شاعر انقلابی ، دهمین همایش «در کوچه آفتاب» با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: این همایش شعر ٩ آبان ماه در محل تالار دکتر قیصر امین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار خواهد شد.

بهداروندی افزود: همایش امسال از برنامه‌های متنوعی برخوردار است و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش استانی می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ٣٠ مهرماه به نشانی گتوند خیابان اصلی سد، کدپستی ٦٤٥٥١٥٨٦٩٣ و یا به شماره تلفکس٠٦١٣٦٣٢٥٨٠٠ ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: نشست تخصصی شعر با حضور شاعران استانی و کشوری در صبح روز همایش تشکیل می‌شود. بعد از ظهر این روز همایش شعر با حضور علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

iqnakhouzestan@

captcha