ارسال ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین به کربلا و نجف
کد خبر: 3655218
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
سرپرست مدیریت پسماند شهرداری تهران:

ارسال ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین به کربلا و نجف

سرپرست مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به حضور نیروهای شهرداری تهران برای ارائه خدمات به زائران حسینی در کربلا و نجف گفت: در روزهای گذشته تعدادی ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین به شهرهای کربلا و نجف ارسال شده است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تسنیم نوشت: رضا عبداللهی در حاشیه اعزام نخستین گروه از نیروهای شهرداری تهران به نجف و کربلا که شامگاه شنبه (29 مهر) با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته 2 گروه از نیروهای شهرداری امسال به نجف و کربلا اعزام می‌شوند.

وی گفت: نخستین گروه امروز (29 مهر) به کربلا و نجف اعزام و 98 آبان ماه به ایران بازخواهند گشت.

عبداللهی ادامه داد: دومین گروه نیز که شامل1000 نفر از نیروهای شهرداری خواهند بود پس از بازگشت نخستین گروه و یک روز بعد از آن به شهر نجف و کربلا اعزام و چند روز بعد از برگزاری مراسم اربعین به کشور بازخواهند گشت.

سرپرست مدیریت پسماند از اعزام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات از جمله کامیون و لودر به نجف و کربلا و همچنین مرزهای چزابه، شلمچه، خسروی و مهران خبر داد و گفت: علاوه بر ارسال لوازم شخصی نیروهای شهرداری تمهیداتی نیز برای ابزار کاری آنها از طریق 17 تریلی صورت گرفته است، که این وسایل در انبارهای پیش‌بینی شده نگهداری خواهد شد.

وی گفت: مخازن زباله، کیسه‌های بهداشتی، بیل،  جارو و... از جمله وسایل کاری است که برای نیروهای شهرداری پیش‌بینی و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

عبداللهی ادامه داد: براساس هماهنگی صورت گرفته هر یک از نیروهای شهداری به مدت 8 ساعت فعالیت کاری را در 2 شیفت 4 ساعته خواهند داشت و اصلی‌ترین کار این افراد نظافت شهرهای کربلا و نجف است.

سرپرست مدیریت پسماند ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی برای اسکان نیروهای شهرداری تهران در نظر گرفته شده است که محل اسکان و محل کار آنها نزدیک به حرمین بوده ضمن این که در نجف نیز این افراد در صحن حضرت زهرا(س) اسکان خواهند داشت.
captcha