حفظ نظم و امنیت ایران اسلامی افتخار ناجاست
کد خبر: 3655249
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

حفظ نظم و امنیت ایران اسلامی افتخار ناجاست

گروه اجتماعی: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امنیت نعمت بزرگی است و ما به عنوان سرباز ولایت مفتخریم که مسئولیت حفظ نظم و امنیت ایران اسلامی را بر عهده داریم .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد به نقل از پایگاه پلیس، حجت الاسلام محمدهادی بهشتی‌پور، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد اظهار کرد: این که پلیس عامل آرامش و آسایش مردم در زندگی شان بوده و امنیت آن ها را تامین می کند نعمت بزرگی است .
وی با اشاره به روایتی از امیرمومنان حضرت علی (ع) افزود: امنیت نعمت بزرگی است و ما به عنوان سرباز ولایت مفتخریم که مسئولیت حفظ نظم و امنیت ایران اسلامی را بر عهده داریم .
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دشمنان امنیت مردم برای رسیدن به اهداف شومشان حاضرند هرگونه هزینه ای را پرداخت نمایند که البته لازم است برای ارتقای امنیت، هزینه جرم را بالا برد .
وی در ادامه به نقش ایمان به خداوند و تقوای الهی در پیشگیری از جرایم اشاره کرد و گفت: عقیدتی سیاسی در تربیت و پرورش پلیس مکتبی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند .
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: لازم است همه مسئولان و فرماندهان با توجه ویژه به کارکنان و نظارت مستمر بر زیر مجموعه، زمینه های لغزش و گناه را از بین برده و در صیانت از کارکنان تلاش نمایند .
سردار ایرج کاکاوند، فرمانده انتظامی استان یزد نیز ضمن اشاره به تنوع و پیچیدگی ماموریت های پلیس در جامعه گفت: نقش روحانیان در ناجا از اهمیت خاصی برخوردار است .
وی ضمن اشاره به تعامل و همکاری خوب عقیدتی سیاسی استان با مجموعه انتظامی افزود: ارتقاء معنویت کارکنان پلیس، رضایت مندی مردم را در پی دارد .
سردار کاکاوند تصریح کرد: روحانیان عقیدتی سیاسی با دلسوزی در ترویج فرهنگ قرآنی، اخلاق اسلامی، ارتقاء بصیرت و تقویت ولایت مداری اقدامات ارزنده ای را به عمل آورده اند .
captcha