وقوع دومین قتل در بافت طی یک هفته گذشته
کد خبر: 3655266
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۲

وقوع دومین قتل در بافت طی یک هفته گذشته

گروه اجتماعی: دادستان عمومي و انقلاب بافت از وقوع دومین قتل در اين شهرستان طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: علت و انگیزه این حادثه اختلافات خانوادگي بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، خدابخش روح‌الامینی، دادستان عمومي و انقلاب بافت دیروز شنبه، 29 مهر از وقوع دومین قتل در شهرستان بافت طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: علت و انگیزه این حادثه اختلافات خانوادگی بوده است.
دادستان عمومی و انقلاب بافت با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بافت در حال انجام است،گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.
وی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: پس از کسب گزارش مبنی بر تیراندازی منجر به فوت در شهرستان بافت، بلافاصله دادرس دادگاه به جانشینی از بازپرس به همراه مأموران پلیس آگاهی در محل حادثه شدند.
روح‌الامینی بیان کرد: پس از تحقیقات اولیه مشخص شد بر اثر نزاعی مبنی بر اختلاف خانوادگی فردی 50 ساله به نام «ج . ع»  بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است.
وی تأکید کرد: مقتول پس از خارج شدن از خانه توس
ط همسایه‌اش فردی به نام «ی . م»  به‌وسیله اسلحه شکاری به قتل رسیده است که با حضور به‌موقع مأموران انتظامی قاتل در همان لحظه دستگیر  و پرونده به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بافت ارجاع شد.
منبع: روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان
captcha