تربیت حافظان قرآن کریم در ناجا خوزستان
کد خبر: 3655289
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

تربیت حافظان قرآن کریم در ناجا خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به ششمین سال اجرای طرح سراسری حفظ قرآن کریم در فرماندهی ناجای خوزستان، از تربیت بیش از یک هزار حافظ اجزاء قرآن کریم در سال جاری خبر داد.

ستوان یکم حکیم هدایتی، مسئول دارالقرآن عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به ششمین سال اجرای طرح سراسری حفظ قرآن کریم در فرماندهی ناجای خوزستان اظهار کرد: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تربیت ده میلیون حافظ بیش از 60 کلاس حفظ قرآن کریم در سراسر استان برپا شده است.

وی ادامه داد: در این کلاس‌های آموزشی نیروهای نظامی و خانواده‌های آنها به حفظ قرآن کریم مشغول هستند و آزمون نهایی و جامع آن در آذرماه برگزار می‌شود.

هدایتی گفت: در سال گذشته 1300 نفر در این آزمون جامع شرکت کردند که 700 نفر امتیاز قبولی را به دست آوردند. متوسط حضور فراگیران در هر کلاس آموزشی 20 نفر است و می‌توان گفت که در حدود یک‌هزار و 200 نفر در ششمین دوره طرح سراسری حفظ قرآن کریم ناجای خوزستان حضور دارند. البته تعداد افرادی که به صورت غیرحضوری هم به حفظ قرآن اقدام می‌کنند و پس از آن در آزمون جامع شرکت می‌کنند به این آمار اضافه خواهد شد.

iqnakhouzestan@

captcha