مؤسسه تالیات ذکر بیرجند به جمع مؤسسات مجری طرح ملی تلاوت پیوست
کد خبر: 3655309
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

مؤسسه تالیات ذکر بیرجند به جمع مؤسسات مجری طرح ملی تلاوت پیوست

گروه معارف: مدیرعامل مؤسسه تالیات ذکر بیرجند از پیوستن مؤسسه تالیات ذکر بیرجند به جمع مؤسسات مجری طرح ملی تلاوت خبر داد.

هادی مساح، مدیرعامل مؤسسه تالیات ذکر بیرجند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: طرحی در کشور برگزار می‌شود که مجری این طرح مؤسسه صراط در خراسان‌رضوی است.
وی با بیان اینکه این مؤسسه طرح خود را در کشور اجرا می‌کند، افزود: در هر استانی مؤسسه‌ای را به عنوان مجری طرح انتخاب می‌کند.
مدیرعامل مؤسسه تالیات ذکر بیرجند با بیان اینکه این طرح استعدادیابی منحصر به پسران است، تصریح کرد: در این طرح، تلاوت‌های میدانی  مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مساح با بیان اینکه این طرح برای نوجوانان هشت تا ۱۴ سال اجرایی می‌شود، افزود: افراد می‌توانند از ۱۵ مهرماه لغایت پنجم آذرماه در این طرح ثبت‌نام کنند.
وی ادامه داد: پس از ثبت‌‌‌نام شرکت‌کنندگان در این طرح، آزمون ورودی در تاریخ‌های ۲۰ تا ۲۵ آذر‌ماه انجام و افراد مورد قضاوت قرار می‌گیرند و نوجوانانی که حد نصاب نمره را کسب کنند، وارد دوره سه ترمه می‌شوند.
مدیرعامل مؤسسه تالیات ذکر بیرجند یادآور شد: برای افرادی که انتخاب می‌شوند، سه ترم دوره آموزشی تلاوت توسط مؤسسه تالیات ذکر بیرجند برگزار می‌شود.


captcha