کتاب 30 مهر در همدان تالیف شد
کد خبر: 3655338
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

کتاب 30 مهر در همدان تالیف شد

گروه فرهنگی: مدیر مرکز اسناد منطقه غرب کشور از تالیف و جمع آوری کتاب 30مهر خبر داد و گفت: این کتاب در رابطه با تظاهرات ضد طاغوت این روز و نقش دانش آموزان و معلمان در شکل گیری این واقعه است تدوین شده همچنین بازتاب های این قیام در سطح استان وکشور نیزدر این کتاب بررسی شده است.

علیرضا تکلو مدیر مرکز اسناد منطقه غرب کشور در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان تصریح کرد: کتاب 30 مهر که در رابطه با واقعه این روز و نقش دانش آموزان و معلمان در شکل گیری این واقعه است تدوین شده همچنین بازتاب های این قیام در سطح استان وکشور نیزدر این کتاب بررسی شده است.
وی ادامه داد: در این اثر مصاحبه‌های مختلف از افراد حاضر در این حادثه نیز به چاپ رسیده که اثری اثربخش و مطلوب منتشر شده است.
تکلو با بیان اینکه پس از تالیف، این کتاب به مرکز اسناد کشور ارسال شده است یادآور شد:در مرحله اول کمیته تالیفات مرکز اسناد این اثر را تایید کرده و اکنون در انتظار تایید مرحله دوم برای چاپ هستیم .
مدیر مرکز اسناد منطقه غرب کشور در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم طی ماه‌های اخیر بتوانیم   مجوز چاپ این اثر را از مرکز اسناد دریافت کنیم.
وی در پایان گفت:اطلاعات مربوط به این واقعه از سوی مرکز اسناد جمع آوری شده و کار تدوین این اثر را آقای مومنی از همکاران مرکز اسناد انجام داده است.
captcha