آرامش نسبی در بازارهای ارزی جهان
کد خبر: 3655347
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

آرامش نسبی در بازارهای ارزی جهان

ترامپ و آرزوهای تبلیغاتی‌اش، رهبر پر شَر و شور کره شمالی، بودن یا نبودن خانم جنت یلن بر صندلی فدرال رزو سه ابهام تاثیرگذار در پایان سال مالی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) جهان اقتصاد نوشت: ترامپ و آرزوهای تبلیغاتی‌اش، رهبر پر شَر و شور کره شمالی، بودن یا نبودن خانم جنت یلن بر صندلی فدرال رزو سه ابهام تاثیرگذار در پایان سال مالی هستند.
دلار کانادا: در حال حاضر سرمایه‌گذاران دلار کانادا منتظر خبرها و شایعات پیرامون قرارداد تجارت آزاد امریکای شمالی یا نفتا هستند فعلا روند این ارز در برابر دلار امریکا خنثی است هر گونه اظهار نظر و توییت ترامپ در دلار کانادا روند نزولی شدید ایجاد می‌کند. در رابطه با حاشیه این قرارداد بلومبرگ هفته گذشته گزارش دادکه امریکا یک پیشنهاد سیاسی ارایه کرده که برای مکزیک و کانادا قابل قبول نیست، در حال حاضر نحوه موضع‌گیری محتاطانه کنگره امریکا احساس تنش درروابط دو کشوررا به راحتی بیان می کند. کشمکش فعلی و خبرهای مرتبط با آن تا سه ماهه اول سال جدید ادامه دار خواهد بود.

دلار استرالیا: روند اقتصادی دلار استرالیا نشان می‌دهدکه بانک مرکزی این کشور تا پایان این سال میلادی تمایل به ایجاد تغییرات پولی و مالی ندارد از این‌رو روند فعلی در بیشتر مواقع خنثی است.

پوندانگلستان: سرمایه‌گذاران پوند تاکنون روند مشخصی ازسوی دولت  تِرزامِی برای خروج از اتحادیه اروپا مشاهده نکرده‌اند از این‌رو پوند علی‌رغم صعودهای مناسبش هر لحظه با هر خبر و شایعه سیاسی نزولی خواهد شد .

سیگنال هفته: سیگنال‌های هفته گذشته این هفته نیز  معتبر هستند با در نظر گرفتن رویکرد مثبت از اقتصاد امریکا می‌توان پیشنهاد زیر را ارائه کرد در نظر داشته باشید که این سیگنال‌ها در روند بلند مدت هستند و بر مبنای تحلیل اقتصاد کلان کشورهاست. لطفا این سیگنال‌ها را با کم‌ترین حجم وارد شوید هدف اولیه جفت ارز ین ژاپن به دلار ١۴۴.۴٠ می‌باشد. سایر موقعیت‌های معاملاتی هفته گذشته کماکان معتبر می‌باشند. مسئولیت هرگونه سود یا زیان ناشی از استفاده از سیگنال‌ها بر عهده شماست.


 

   
 

in

Share
.

 
captcha