اعزام 158 دانش‌آموز مدارس بانه به اردوی راهیان نور شمال غرب
کد خبر: 3655354
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

اعزام 158 دانش‌آموز مدارس بانه به اردوی راهیان نور شمال غرب

گروه سیاسی: مدیر آموزش و پرورش بانه گفت: 158 دانش‌آموز دختر دبیرستان‌های شهرستان در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شمال غرب شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، رضا خضری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در حاشیه اعزام این کاروان که صبح امروز، 30 مهرماه با بدرقه مسئولان شهرستان برگزار شد؛ اظهار کرد: این دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شهرهای بانه، سنندج بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این کاروان زیارتی دو روزه و متشکل از 158 نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس دوره دوم متوسطه است؛ افزود: این کاروان دانش‌آموزی در قالب پنج اتوبوس امروز عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در بانه و سنندج می ‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه عنوان کرد:  کاروان مذکور در ابتدا از مناطق عملیاتی بانه در سیران‌ بند دیدن و سپس  برای بازدید از مناطق عملیاتی سنندج عازم مرکز استان خواهند شد.

وی آشنایی دانش‌آموزان با خاطرات دفاع مقدس و مناطق عملیاتی را بهترین و مهم‌ترین سلاح برای دانش‌آموزان برشمرد و یادآور شد: بازدید از این مناطق و بازگویی خاطرات آن دوران می‌تواند در دمیدن روح تعهد دینی، اسلامی و معنوی آن‌ها تأثیرگذار باشد.

captcha