آموزش و پرورش؛ بهترین ظرفیت برای نهادینه کردن مفاهیم پدافند غیرعامل
کد خبر: 3655391
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
دریکوند مطرح کرد:

آموزش و پرورش؛ بهترین ظرفیت برای نهادینه کردن مفاهیم پدافند غیرعامل

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل شنبه، ششم آبان در مدارس استان خبرداد و گفت: آموزش و پرورش بهترین ظرفیت برای آشنایی و نهادینه کردن مفاهیم پدافند غیرعامل در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، خدانظر دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای پدافند غیرعامل لرستان که امروز یک‌شنبه، ۳۰ مهرماه در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: کم‌تحرکی و چاقی یک تهدید برای جامعه است و آموزش و پرورش با ورزش همگانی و نرمش‌های صبحگاهی در مدارس به‌دنبال افزایش تحرک، نشاط و شادی در جامعه است.
وی به نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس لرستان اشاره کرد و ادامه داد: اجرای مانورهای پناه‌گیری و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع پدافند غیرعامل در راستای تبیین این امر مهم در آموزش و پرورش لرستان انجام می‌شود.
دریکوند اضافه کرد: در هفته پدافند غیرعامل مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع پدافند غیرعامل در سطح مدارس استان لرستان برگزار خواهد شد، این در حالی‌است که ضرورت اهمیت و توجه به پدافند غیرعامل باید از سن کودکی در جامعه نهادینه و تبیین شود.
captcha