همایش گفتمان انقلاب اسلامی در کلاچای برگزار شد
کد خبر: 3655396
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

همایش گفتمان انقلاب اسلامی در کلاچای برگزار شد

گروه اجتماعی: همایش «گفتمان انقلاب اسلامی» با عنوان عفاف و حجاب در امامزادگان امیربنده واقع در بی بالان کلاچای برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام خوبرو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های رودسر و املش عصر روز گذشته در همایش «گفتمان انقلاب اسلامی» با عنوان عفاف و حجاب که در امامزادگان امیربنده واقع در بی بالان کلاچای برگزار شد، اظهار کرد: اسلام برای زنان یک ارزش و جایگاهی قائل شده و حتی در بسیاری از موارد زنان را بالاتر از مردان در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در سطح داخلی و بین‌المللی دستاوردهای بسیار زیادی داشته است، افزود: حضور زنان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی از آن‌جمله است ولی نگاه غرب به زنان امروزه ابزاری شده و کرامت و ارزش برای آنها جایگاهی ندارد و فراموش شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خوبرو با اشاره به آیه «ان الذین آمنوا و عملو الصالحات اولئک هم خیر البریه»، گفت: مرد و زن مسلمان جامعه را ‌می سازند و از قبل آن بهترین مخلوقات و انسان ها پرورش می یابند.

رئیس اداره اوقاف رودسر و املش با اشاره به حضور قشر خاکستری و افرادی که اعتقاد به دین ندارند در بقاع متبرکه برای بازدید و تماشا، تصریح کرد: بهترین فرصت برای جذب آنها به طرف اهل بیت(ع) و آشنایی با فرامین قرآن استفاده از پتانسیل امامزادگان و بقاع متبرکه می باشد.
captcha