واگذاری موقوفات فاقد درآمد بروجرد به سرمایه‌گذاران/جذب 6 سرمایه‌گذار در این راستا
کد خبر: 3655399
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
ارکبان خبرداد:

واگذاری موقوفات فاقد درآمد بروجرد به سرمایه‌گذاران/جذب 6 سرمایه‌گذار در این راستا

گروه اجتماعی: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد موقوفاتی وجود دارد که هیچ‌گونه درآمدزایی نداشته و برای رفع این مشکل با پیگیری‌های انجام شده، مجوز جذب سرمایه‌گذار صادر شده است که در این راستا با صدور مجوز در این زمینه شش سرمایه‌گذار به‌زودی در بروجرد جذب خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه لرستان، حجت‌الاسلام علی ارکبان، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد، گفت: با ایجاد درآمد برای موقوفات فاقد درآمد از طریق حمایت خیرین و سرمایه‌گذاران این موقوفات احیا و در راستای عمل به نیت واقف اجرا خواهد شد.
وی افزود: در شهرستان بروجرد موقوفاتی وجود دارد که هیچ‌گونه درآمدزایی نداشته و برای رفع این مشکل با پیگیری‌های انجام شده، مجوز جذب سرمایه‌گذار صادر شده است .
ارکبان ادامه داد: با صدور مجوز در این زمینه شش سرمایه‌گذار به‌زودی در بروجرد جذب خواهند شد که با آوردن سرمایه در زمینه احداث واحدهای تجاری، مسکونی و صنعتی این موقوفات احیا خواهند شد.  
وی افزود: اداره اوقاف بروجرد در راستای اجرای نیات واقفین خیراندیش در حوزه کمک به نیازمندان، اهداء جهیزیه، روضه‌خوانی حضرت فاطمه‌زهرا(س) و ترویج فرهنگ و علوم دینی و قرآنی برنامه‌های گسترده‌ای را اجرا می‌کند از این‌رو از خیرین و نیکو کاران دعوت می‌شود موقوفات خود را در راستای نیات خدا پسندانه یشان اهداء نمایند.
یادآور می‎شود، شهرستان بروجرد دارای 520 موقوفه متصرفی و غیرمتصرفی شامل رقبات تجاری و زمین‌های مزروعی است.
captcha