بسیج دانشجویی حلقه وصل حوزه و دانشگاه است/ استفاده از ظرفیت دانشگاه هنر در ترویج ارزش‌های انقلاب
کد خبر: 3655450
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
غیاثی:

بسیج دانشجویی حلقه وصل حوزه و دانشگاه است/ استفاده از ظرفیت دانشگاه هنر در ترویج ارزش‌های انقلاب

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه فجر فارس، بسیج دانشجویی را حلقه وصل حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان بسیجی برشمرد و بر اهمیت هم افزایی بهتر توان دانشجویان و طلاب تأكید كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 30 مهرماه در دیدار با دانشجویان بسیجی این بر این نكته تأكید كرد كه بسیج دانشجویی حلقه وصل حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان بسیجی است و مسئولان این دو قشر تاثیرگذار بسیج در راستای هم‌افزایی بهتر توان دانشجویان و طلاب بسیجی تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن یک وظیفه مهم است، گفت: علی‌رغم سیاه‌نمایی‌های بسیاری که بر علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته اما دو نهاد سپاه و بسیج به‌خوبی توانسته‌اند از انقلاب اسلامی دفاع کرده و اقتدار خود را نشان دهند.

غیاثی با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی هدفمند در کارها و فعالیت‌ها، گفت: اثرات کارکردهای هدفمند تربیتی بسیج در زمینه‌هایی نظیر تربیتی، علمی، فرهنگی مشخص است و اقدامات شایسته‌ای توسط بسیج و سپاه در این زمینه‌ها صورت گرفته است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت هنر در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و دین اسلام، گفت: دانشگاه هنر شیراز از ظرفیت بالقوه و قابل توجهی در این زمینه برخوردار است و اساتید و صاحب نظران انقلابی، مومن و متعهد دانشگاه باید این ظرفیت‌های بالقوه را به عرصه عمل وارد کنند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی و استقبال گسترده مردم از این برنامه فرهنگی گُواه استقبال مخاطبان از آثار فاخر عرصه هنر انقلاب اسلامی است.

غیاثی با بیان اینکه تاثیرگذاری بر دانشگاه، دانشجویان و نظام آموزش عالی کشور از اهداف اصلی جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: دانشجویان بسیجی در راستای مقابله با جنگ نرم فرهنگی در دانشگاه فعال و نقش‌آفرین باشند و برای خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی تلاش کنند.

وی بیان کرد: فلج کردن دانشگاه‌ها در زمینه تربیتی و علمی و فروپاشی اعتقادی اساتید و دانشجویان کشور محور اصلی توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه نظام آموزش عالی کشور هستند که تاکنون ناکام مانده‌اند.

captcha