آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای دریافت «کارت رفاهی»/ باشگاه فرهنگی، آموزش و رفاهی خبرنگاران راه‌اندازی شد
کد خبر: 3655454
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای دریافت «کارت رفاهی»/ باشگاه فرهنگی، آموزش و رفاهی خبرنگاران راه‌اندازی شد

گروه جامعه: باشگاه فرهنگی و رفاهی خبرنگاران شهر تهران با هدف ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و رفاهی به قشر خبرنگاران و جامعه فعالیت و ثبت‌نام خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، باشگاه فرهنگی و رفاهی خبرنگاران شهر تهران پیرو فعالیت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در راستای ایجاد ارتباط تعاملی با اساتید فن و اصحاب رسانه‌ها، پیوند میان مدیریت شهری با رسانه‌ها و ایجاد پاتوقی برای اهالی رسانه و همچنین ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی تخصصی در حوزه رسانه راه‌اندازی شد.

این باشگاه با هدف ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و رفاهی به قشر تلاشگر و فرهیخته خبرنگاران و جامعه خبری در بستری مشخص و منسجم باتوجه به کمبودها، نواقص، پراکنده کاری‌ها و فعالیت‌های مقطعی در این حوزه، فعالیت خود را آغاز کرده است.

خدمات این باشگاه بر روی بستر بانک شهر و با ارائه کارت‌های بانکی رفاهی این بانک به خبرنگاران ارائه می‌شود و خبرنگاران گرامی برای دریافت این کارت در مرحله اول باید از طریق سایت www.resanehpress.ir  در این باشگاه ثبت نام کنند و یک کد شناسایی دریافت کنند.

بعد از ثبت‌نام در این سامانه پس از 15 تا 20 روز پیامکی برای فرد، جهت افتتاح حساب در بانک شهر و دریافت کارت ارسال می‌شود و خبرنگاران پس از فعال‌سازی کارت می‌توانند از خدمات رفاهی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در مراکز معرفی شده استفاده کنند.

به گزارش ایکنا، افرادی که در این سامانه فعالیت بیشتری داشته باشند، فعالیت‌شان به عنوان ارزش افزوده محاسبه شده و این اقدام منجر به دریافت خدمات بیشتر خواهد شد این خدمات نیز در قالب تخفیفات متنوع برای خبرنگاران در مراکز مختلف زیر نظر شهرداری تهران و فرهنگسراها خواهد بود.

بهزاد تیمورپور، رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در رابطه با جزئیات این کارت و با بیان اینکه این خدمات در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، رونمایی از آثار اهالی خبر و...بوده است، افزود: در کنار تمام این اقدامات، یک بستر منسجم برای ارائه خدمات بهتر به این عزیزان وجود نداشت بر همین اساس در یک سال گذشته ایده راه‌اندازی باشگاه فرهنگی، رفاهی خبرنگاران شهر تهران استارت خورد.

رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه بیان کرد: با توجه به کمبودهایی که در حوزه خدمات‌رسانی به خبرنگاران وجود داشت با همکاری بانک شهر مقرر شد که ارائه خدمات در این بستر حرفه‌ای و کارآمدتر باشد و این اقدامات در فضای فناوری اطلاعات و در یک بستر بانکی صورت پذیرد.

وی در انتها با اشاره به کنترل هوشمند فعالیت خبرنگاران در سامانه ثبت اطلاعات این باشگاه، ادامه داد: افرادی که در این سامانه فعالیت بیشتری داشته باشند به عنوان ارزش افزوده محاسبه شده و این اقدام منجر به دریافت خدمات بیشتر خواهد شد.
captcha