جوانان در همه ابعاد زندگی تربیت قرآنی داشته باشند
کد خبر: 3655458
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

جوانان در همه ابعاد زندگی تربیت قرآنی داشته باشند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: نوجوانان و جوانان باید در همه ابعاد زندگی تربیت قرآنی داشته باشند، زیرا این عزیزان آینده سازان کشورمان هستند و هرچه برای قرآن کریم سرمایه گذاری کنیم، ضرر نکرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 30 مهرماه در همایش «مهندسی سوره‌های قرآن کریم»  با حضور 200 نفر از مربیان ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش کردستان در کانون امام خمینی(ره) در سنندج برگزار شد، گفت: تربیت قرآنی باعث پیشرفت انسان‌ها در همه عرصه‌های مختلف خواهد شد.

وی افزود: نوجوانان و جوانان باید در همه ابعاد زندگی تربیت قرآنی داشته باشند، زیرا این عزیزان آینده‌سازان کشورمان هستند و هرچه برای قرآن کریم سرمایه گذاری کنیم ضرر نکرده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: اگر تربیت قرآنی در جامعه ظهور پیداکند جای برای افکار پلید شیطانی نمی‌ماند و همه باید در راستای فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنیم.

وی اعلام کرد: پتانسیل برای توسعه و فعالیت قرآنی در استان وجود دارد و همه متولیان قرآن باید نهایت تلاش را در راستای ترویج فرهنگ قرآنی انجام دهند چراکه این کتاب آسمانی انسان‌ها را از گمراهی به سوی نور و روشنایی هدایت می‌کند.

حجت‌الاسلام کرمی عنوان کرد: خوشبختانه در استان اساتید و مربیان خوبی وجود دارد و باید از وجود این عزیزان نهایت استفاده برای آموزش جوانان ونوجوانان در راستای نهادینه کردن هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی شود.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری این گونه همایش های قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه مؤثر و تأثیرگذار است و همچنین برگزاری این همایش باعث توانمندسازی بیشتر مربیان قرآن در استان می‌شود.

گفتنی است، این همایش «مهندسی سوره‌های قرآن کریم» یک روزه بوده و در این همایش استاد مسعود رستنده از مؤلفان و مدرس قرآن کریم آموزش های در راستای آموزش قرآن کریم را برای مربیان بیان کرد.

captcha