برپایی نمایشگاه کتاب در زابل
کد خبر: 3655489
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

برپایی نمایشگاه کتاب در زابل

گروه فرهنگی: فرماندار شهرستان زابل گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توجه به علایق مردم در زمینه‌های مختلف علوم، نمایشگاه کتاب ۲۴ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌نقل از پایگاه اوشیدا، هوشنگ ناظری، فرماندار شهرستان زابل گفت: کتاب غذای روح بشر است بنابراین ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه از ضرورت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توجه به علایق مردم در زمینه‌های مختلف علوم، نمایشگاه کتاب ۲۴ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ادامه خواهد یافت.
ناظری بیان کرد: با توجه به اینکه کتاب تاثیر به سزایی در رشد شخصیت افراد دارد هر کس باید در حد توان خود مطالعه و دیگران را نیز به خواندن کتب مختلف تشویق کند‌.
وی ادامه داد: به منظور ارج نهادن به تلاش ناشران سیستان و بلوچستان و استفاده مناسب از نوشته های آنان از حضور ناشران غیر بومی نیز در نمایشگاه کتاب زابل استقبال می‌شود اما به منظور اثربخشی بهتر باید آثار و کتب آن‌ها به‌روز و شاخص باشند.
فرماندار زابل اظهار کرد: یکی از مهم ترین نیازهای بشر امروز افزایش آگاهی و کسب اطلاعات مطابق روز می باشد بنابراین برگزاری نمایشگاه های مختلف کتاب و تشویق مردم به مطالعه می‌تواند زمینه‌های رشد کشور را فراهم آورد.
وی افزود: امیدواریم اهالی منطقه سیستان با حضوری پرشور در نمایشگاه کتاب و خریداری کتب مطابق با نیازهای خود رشد و تعالی خود را رقم زنند.
ناظری بیان کرد: در نمایشگاه کتاب که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی بر پا خواهد شد، باید به گونه‌ای تدبیر شود که اولویت شرکت با ناشران و کتاب فروشان منطقه سیستان باشد.
captcha