مسئولان به فکر خدمت بهتر برای مردم باشند
کد خبر: 3655495
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

مسئولان به فکر خدمت بهتر برای مردم باشند

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: شناخت هدف، ایمان به هدف و استقامت در راه رسیدن به هدف، سه عنصر گران‌بها برای رسیدن به قله‌های افتخار است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، امروز در دیدار مشاوران جوان شورای اسلامی شهر بجنورد، اظهار کرد: برای رسیدن به قله‌ها باید از دست‌اندازها و موانع بسیاری گذر کرد و نباید موانع و مشکلات ما را از ادامه مسیر برای رسیدن به هدف‌ها باز دارد.
وی بیان کرد: ایمان و اعتقاد به خدا از جمله ملزومات مهم برای رسیدن به هدف و درست انجام شدن کارها است.
رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان این‌که زندگی همانند یک سریال تلویزیونی است، افزود: همه انسان‌ها در سریال زندگی نقش‌آفرینی می‌کنند و هیچ‌کس نمی‌تواند به‌جای دیگری نقش بازی کند و هرکس بتواند در این مسیر نقش خود را شایسته‌تر انجام دهد، دستمزد بهتری دریافت خواهد کرد.
آت الله یعقوبی در ادامه بیان کرد: خدمت به مردم جامعه و کمک کردن به مردم برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی از بهترین نقش‌هایی است که انسان می‌تواند در طول زندگی خود ایفا کند.
رییس شورای استانی حوزه‌ علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: جناح‌بازی و حزب گرایی در امر به خدمت به مردم جایی ندارد و همه مسؤولان پس از انتخاب، باید به فکر خدمت بهتر برای مردمی که شایسته خدمت‌اند باشند.
وی تأکید کرد: باید بین مسؤولان و جوانان جامعه رفاقت برقرار باشد تا بتوان مشکلات و آسیب‌هایی که گریبان گیر جامعه شده است حل شود.
آیت الله یعقوبی با اشاره به نقش مهم جوانان در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس ایران، افزود: امام راحل برای پیروزی انقلاب، از چابکی جوانان بهره بسزایی برد و با پختگی خود و بزرگان جامعه توانست انقلاب را به سرمنزل مقصود برساند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: گسست بین نسل‌ها از توطئه های دشمنان است و باید مسؤولان مراقب این خدعه دشمن باشند.
captcha