روحیه استکبارستیزی ریشه در باور دینی دارد
کد خبر: 3655533
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

روحیه استکبارستیزی ریشه در باور دینی دارد

گروه سیاسی: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: استکبار ستیزی یکی از بارزترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و با نگاه به دین و رجوع به آیات کلام الله می‌بینیم که استکبار ستیزی نهفته در باور دینی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران استان یزد با اشاره به بزرگداشت ۱۳ آبان اظهار کرد:  ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار و استکبارستیزی است.
وی ادامه داد: استکبار ستیزی یکی از بارزترین ویژگی های انقلاب اسلامی است و با نگاه به دین و رجوع به آیات کلام الله می بینیم که استکبار ستیزی نهفته در باور دینی است.
لطفی افزود: هر مسلمانی، هر تابع قرآنی و کسی که قایل به انقلابی بودن، خط امامی بودن و اصل ولایت فقیه است باید اصل استکبار ستیزی را بپذیرد.
لطفی افزود: استکبار ستیزی صرفا محدود به ۱۳ آبان و دانش آموزان نیست، هر لخطه لحظه ما مبارزه با استکبار باشد و همه ما باید برای بزرگداشت این روز و استکبار ستیزی احساس مسئولیت کرده و در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنیم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور شعار امسال روز ۱۳ آبان را «غیرت انقلابی» برشمرد و گفت: هر مسلمان انقلابی باید حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان را برای خود یک وظیفه بداند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای بی‌ بدیل نظام اسلامی است و در این راستا نقش همگان موثر است.
لطفی افزود: برای اولین بار ستاد عالی با حضور سه قوه و مسئولان لشکری و کشوری تشکیل شد و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم انجام شد.
وی ادامه داد: آنچه باید تبیین شود، محتوا و آرمان‌ های انقلاب است که تا قبل از انقلاب به اخ الیهود می‌ گفتند اما امروز خط مقدم جبهه مقاومت به دست نیروهای انقلابی ایران اسلامی است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص فتنه 88 گفت: فتنه سال 88، فتنه ای صد درصد استکباری برای براندازی نظام بود و به هیچ عنوان بحث انتخاباتی نبود.
وی ادامه داد: کسانی که به نوعی مسئولیت داشته‌ و در جریان گردش انتخابات مسئولیت داشتند، می‌دانستند که نظام انتخابات ایران به گونه ای است که تخلف در آن امکان پذیر نیست.
لطفی تصریح کرد: آنچه در سال 88 اتفاق افتاد یک فتنه بود و هرکسی فتنه 88 را محدود به انتخابات نماید جفای بر جمهوری اسلامی کرده است.
وی گفت: بزرگداشت فتنه 88 یادآور و هشداری است سنواتی برای کسانی که به دنبال فتنه جدید هستند و بدانند مردم اگر احساس کنند نظام و دین آنها به مخاطره بیفتد حزب و گروه نمی شناسند و به میدان می آیند.
یادآور می شود در این نشست حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد و داود پاک طینت رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد ۱۳ آبان استان یزد نیز مواردی را بیان کردند.
captcha