اجرای 125 گفتمان دینی در مدارس شهرستان بانه
کد خبر: 3655534
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

اجرای 125 گفتمان دینی در مدارس شهرستان بانه

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت: از سوی اداره تبلیغات اسلامی بانه 125جلسه گفتمان دینی در 25 مدرسه در آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه همکاری فی ما بین از سوی اداره تبلیغات اسلامی بانه با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان و برنامه‌های 125 جلسه گفتمان دینی در آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گفتمان‌های دینی در25 مدرسه متوسطه اول و دوم بانوان و آقایان برگزار می شود؛ افزود: اداره تبلیغات اسلامی بانه از قبل با برگزاری نشست‌هایی با حاج محمد محمدزاده، معاون فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش و  برگزاری جلسه هم اندیشی با اساتید گفتمان برگزار شده و رایزنی‌ها و هم فکری‌های لازم و اعلام برنامه اجرایی به مدارس اعلام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه بیان کرد: بیشتر گفتمان‌ها در سطح مدارس متوسطه اول و دوم با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، دینی و فضای مجازی، اعتیاد و شناخت آسیب‌های اجتماعی انقلاب برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: علاوه بر برگزاری گفتمان‌های مدارس 30 جلسه گفتمان دینی در دانشگاه‌ها، بازاریان، اقشار تأثیرگذار فرهنگی، روحانیون، مبلغات و سایر ادارات شهرستان برگزار می‌شود.

captcha