برقراری پروازهای شیراز ـ نجف چهارشنبه هر هفته/ ویزا تا دو روز قبل از اربعین صادر می‌شود
کد خبر: 3655538
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
زینلی به ایكنا خبر داد:

برقراری پروازهای شیراز ـ نجف چهارشنبه هر هفته/ ویزا تا دو روز قبل از اربعین صادر می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر حج و زیارت استان فارس از برقراری پروازهای شیراز ـ نجف چهارشنبه هر هفته خبر داد و گفت: در صورت تكمیل شدن ظرفیت هواپیماها، این پروازها در ایام اربعین نیز برقرار است.

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه پروازهای دائمی حج و زیارت شیراز ـ نجف چهارشنبه هر هفته برقرار است، گفت: در ایام اربعین حسینی نیز در صورت تكمیل ظرفیت،‌ این پروازها برقرار هستند.

وی با بیان اینكه زائران مختار هستند برای پیاده‌روی اربعین حسینی به صورت زمینی و یا هوایی به عراق سفر كنند، گفت:‌ در هر صورت ما آمادگی اعزام زائران را داریم.

زینلی اظهار كرد: افرادی كه علاقه‌مند هستند تا به صورت هوایی در ایام اربعین حسینی به عراق سفر كنند، برای تهیه بلیط می‌توانند به دفاتر مجاز فروش بلیط مراجعه كنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تعداد ثبت‌نام كنندگان از این استان در پیاده‌روی اربعین حسینی را 47 هزار نفر اعلام كرد و گفت: از این تعداد ویزای 20 هزار نفر تاكنون صادر شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیر حج و زیارت استان فارس در پایان یادآور شد: صدور ویزاهای زائران اربعین حسینی تا یكی دو روز قبل از اربعین را ادامه خواهیم داد.

captcha