دانشگاه علوم پزشكی شیراز به موكب‌های متقاضی، تیم متخصص پزشكی اعزام می‌كند
کد خبر: 3655557
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

دانشگاه علوم پزشكی شیراز به موكب‌های متقاضی، تیم متخصص پزشكی اعزام می‌كند

گروه اجتماعی: در نشست هماهنگی موكب‌داران استان فارس با مسئولان ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشكی شیراز مقرر شد تا این دانشگاه به موكب‌های متقاضی، تیم‌های متخصص پزشكی اعزام كند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، نشست هماهنگی موكب‌داران اربعین حسینی استان فارس با مسئولان ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 30 مهرماه در بیمارستان شهید رجایی برگزار شد.

فرجی، مسئول کادر درمان جهادی علوم پزشکی شیراز در این نشست گفت: همه ساله نیروهای زیادی از مجموعه علوم پزشکی متقاضی خدمت‌رسانی به زوار حضرت اباعبدالله(ع) هستند که به علت محدودیت فضا، از قافله خدمت‌رسانی جا می‌ماندند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر موکب‌های زیادی نیز متقاضی استفاده از کادر درمانی در موكب‌های خود هستند كه باز هم به علت عدم هماهنگی، از این امر محروم می‌ماندند لذا این نشست برای رفع این مشكل برگزار شده است.

در این نشست كه با هماهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس برگزار شد، مسئولان ستاد اربعین استان فارس، بسیج جامعه پزشکی استان فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و گروه جهادی «یاوران ولایت» برگزار شد كه در آن بلندپرواز، نماینده ریاست دانشگاه علوم پزشكی شیراز و بهارلویی، رئیس بسیج جامعه پزشكی استان فارس نیز حضور داشتند.

همچنین مسئولان موکب‌هایی که ۱۰۰۰ نفر و یا بیشتر از این تعداد نفر ظرفیت اسکان دارند، در این نشست حضور داشتند كه در آن مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی شیراز،نیروی انسانی و دارو و تجهیزات را تأمین و موکب‌ها نیز وسیله رفت و برگشت و اسکان این نیروهای متخصص پزشكی را تأمین كنند.

در نشست مذكور همچنین موکب‌داران استان نیز بعضی گلایه‌های خود را نسبت به جلوگیری از ورود میوه از مرز به عراق مطرح کرده و خواستار پیگیری آن شدند.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست، بلندپرواز ضمن قول مساعدت دارویی و تجهیزاتی، نکات بهداشتی و تجربیاتی جهت برگزاری بهتر این مراسم را نیز متذکر شد.

captcha