بارش «باران» بر دکه‌های مطبوعاتی
کد خبر: 3655560
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

بارش «باران» بر دکه‌های مطبوعاتی

گروه ادب: تازه‌ترین شماره ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری «باران» ویژه نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری «باران» در تازه‌ترین شماره خود که ویژه آبان‌ماه است، به صاحب‌امتیاری سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر و به قیمت 5 هزار تومان در دسترس نوجوانان قرار می‌گیرد.
حرف اول شماره 267 «باران» به مطلبی با عنوان «نفوذ دل‌ها» اختصاص یافته که به قلم احمد شرفخانی منتشر شده است، این مطلب به محبت‌طلبی و محبت کردن مربوط است و عنوان می‌کند که بیایید با محبت کردم به دیگران، دنیا را به تسخیر خودمان درآوریم.
«گیومه» متنی ادبی درباره امام زمان (عج) است که در بخشی از آن آمده است: ما میان تمام این پریشانی‌ها نشسته‌ایم و لحظه‌شماری می‌کنیم تا آن علامت «هیجان‌نما» در پایان هیجان‌انگیزترین خبر عالم جلوه‌نمایی کند: «بقیةالله» آمد!» تا بیایی و ویرگول‌های توقف‌ساز را حذف کنی و سه نقطه‌های کاستی‌ها را برداری و کتاب آ،رینش را چنان ورق بزنی که پاک‌ترین صفحه برای ثبت آسمانی‌ترین زندگی‌ها برای بشر گشوده شود!
«باران گرافی» به پیاده‌روی اربعین پرداخته و توصیه‌هایی را به زائران داشته است، از جمله اینکه یک سری دارو، لوازم کمک‌های اولیه مثل چسب زخم، باند یا پماد برای درد عضله همراه داشته باشید، قرآن، کتاب دعا یا کتاب مورد علاقه خودتان را خمراه داشته باشید، حتی المقدور سعی کنید از همسفرهای‌تان دور نشوید و اگر هوا سرد باشد، لباس گرم فراموش نشود.
مسابقه عکس محرم و عزاداری حسینی نیز در این نشریه منتشر شده که علاقه‌مندان می‌توانند تا بیستم آبان‌ماه فرصت دارند عکس‌های خود را ارسال کنند.
«آخرین مسابقه»، «تو باغ و جنگ هستی»، نقد انیمیشن با عنوان «بال‌هایت را باز کن»، یاد یاران، کاردستی، سلامتی، چشم‌انداز و داستان «خوشبختی‌های بی‌زبان خانه ما» از عناوین دیگری است که در این ماهنامه قرآنی خواندنی است.
captcha