اعطای بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی توسط بسیج
کد خبر: 3655575
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

اعطای بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی توسط بسیج

گروه اقتصاد: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، از اعطای یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی بسیج طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، شهرام صادقی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری یک میلیارد و 300 میلیون تومان وام خود اشتغالی با نرخ 10 درصد به بسیجیان استان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 13 میلیارد تومان وام خود اشتغالی به بسیجیان پرداخت شده بود، افزود: پرداخت تسهیلات خود اشتغالی در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش داشته که امیدواریم تا پایان سال جاری افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه امسال یک هزار و 700 نفر دانشجو به مناطق محروم اعزام شدند، اضافه کرد: این دانشجویان علاوه بر احداث 16 واحد مسکونی به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی در این مناطق پرداختند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان ادامه داد: 50 تیم پزشکی، 300 تیم بسیج مهندسی و 2 هزار نفر از دانش آموزان در بخش‌هایی مانند مرمت مدارس و مساجد، ایجاد راه های ارتباطی و پل، بازسازی خانه‌های بهداشت، ارائه خدمات آموزشی در حوزه‌های مهارت‌های زندگی، احکام دینی، تربیت فرزندان، مهارت‌های شغلی و ... به فعالیت پرداختند.
 صادقی عنوان کرد: همچنین در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم 200 بسته لوازم التحریر، 70 بسته معیشتی، 90 بسته پوشاکی و هفت جهیزیه در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
وی گفت: سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با سازماندهی نیروهای انسانی در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی و فرهنگی با هدف محرومیت زدایی از روستاها و مناطق محروم فعالیت می‌کند.
منبع: خبرگزاری شبستان

captcha