اعزام ۳۷۰ دانش‌آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3655580
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

اعزام ۳۷۰ دانش‌آموز نهاوندی به اردوی راهیان نور

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه نهاوند از اعزام ۳۷۰ دانش‌آموز دختر دبیرستان‌های نهاوند به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد..

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان سرهنگ کامران کریمی در حاشیه اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای بی‌تفاوت کردن نسل جوان جامعه نسبت به فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت برنامه‌ریزی کرده اند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.
وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی را در بین جوانان و به‌ویژه دانش‌آموزان گسترش می‌دهد اعزام آن‌ها به مناطق عملیاتی در قالب اردوهای راهیان نور است.
فرمانده سپاه نهاوند اضافه کرد: آشنایی نسل جوان با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس باعث می‌شود تا دانش‌آموزان از نزدیک با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دلاور کشورمان آشنا شوند.
وی ادامه داد: امسال در شهرستان نهاوند نیز ستاد راهیان نور در چندین مرحله با کمک آموزش‌وپرورش نسبت به اعزام دانش‌آموزان مناطق مختلف نهاوند به اردوهای راهیان نور جنوب و غرب کشور اقدام می‌کند.
کریمی گفت: در اولین مرحله اعزام ۳۷۰ دانش‌آموز دختر دبیرستان‌های نهاوند در قالب ۷ دستگاه اتوبوس به مدت دو روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: در نظر داریم امسال در ۴ مرحله بیش از ۲ هزار دنش آموز دختر و پسر مدارس نهاوند را به اردوهای راهیان نور اعزام کنیم.
captcha