امام جمعه موقت نکا در گذشت
کد خبر: 3655589
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

امام جمعه موقت نکا در گذشت

گروه اجتماعی: حجت الاسلام سید اسماعیل سیدی، امام جمعه موقت نکا امروز 30 مهرماه پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از  رسا در نکا، حجت الاسلام سید اسماعیل سیدی، امام جمعه موقت نکا امروز 30 مهرماه درگذشت.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام سیدی صبح امروز پس از تحمل یک دوره بیماری و در سن هفتاد سالکی جان به جان آفرین سلیم گفت.

 وی از نیروهای انقلابی و همیشه در صحنه و یار دیرین آیت الله محمدی لائینی، نماینده فقید مازندران در مجلس خبرگان رهبری بود و نقش بسزایی در روشنگری و هدایت مردم شهرستان نکا و منطقه در قبل از پیروزی انقلاب ایفا کرد.

بر اساس این گزارش، وی سالیان خدمت خود را پس از پیروزی انقلاب در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نکا در سمت ریاست آن نهاد گذراند و هیچ گاه از خدمت به محرومان و از تلاش خستگی ناپذیر باز نایستاد.

این گزارش می افزاید؛ همچنین در پی درگذشت این روحانی انقلابی و وارسته، حوزه علمیه مازندران، مدارس علمیه شهرستان نکا، دفتر امام جمعه نکا و نهادها و ادارات این شهرستان پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، مراسم وداع با پیکر حجت الاسلام سیدی، امشب پس از اذان مغرب در مسجد سعادت مهرآباد نکا برگزار می شود.

لازم به ذکر است، مراسم تشییع پیکر این روحانی خدوم فردا دوشنبه از ساعت 9 صبح از مصلی نماز جمعه شهرستان نکا به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد

captcha