6 هزار دانش‌آموز منطقه غرب شیراز به راهیان نور اعزام می‌شوند
کد خبر: 3655617
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

6 هزار دانش‌آموز منطقه غرب شیراز به راهیان نور اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز از اعزام 6 هزار دانش‌آموز منطقه غرب این كلان‌شهر طی سال تحصیلی جاری به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، نخستین اعزام كاروان دانش‌آموزان شیرازی به اردوهای راهیان نور جنوب امروز، 30 آبان‌ماه توسط سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز انجام شد.

این كاروان متشکل از 550 دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز و بخش ارژن بود كه از صبح امروز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در حاشیه اعزام این كاروان گفت: نخستین گروه دانش‌آموزان ناحیه یك شیراز در قالب 11 اتوبوس و طی سه روز از مناطق عملیاتی جنوب ایران بازدید می‌كنند.

وی با بیان اینكه امنیت سفر کاروان‌های راهیان نور مدنظر سپاه بوده و تمهیدات لازم به کار گرفته شده است، گفت: مسائل ایمنی و تأمینی سفر به رانندگان گوشزده شده و کلیه حرکت‌ها در روز انجام می‌شوند و روز پایانی سفر قبل ظهر حرکت برگشت انجام می‌شود تا زمان برگشت به ساعات پایانی شب طول نكشد.

زارعی با اشاره به اینکه امسال جوانان دانش‌آموز برای سفر به اردوی راهیان نور اشتیاق خوبی نشان داده‌اند، گفت: تا پایان امسال قریب به 6 هزار دانش‌آموز شیرازی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند و پس از این اعزام‌ها، اردوهای راهیان‌نور آزاد مردمی با ثبت‌نام توسط پایگاه‌های بسیج آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز اظهار كرد: این اعزام‌ها با هدف آشنایی نسل جوان با آموزه‌های جنگ و فرهنگ شهادت و تبیین فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های امروزی است که آن دوران را درک نکرده‌اند و ندیده‌اند.

captcha