فعالیت 100 موسسه قرآنی فاقد مجوز در البرز
کد خبر: 3655630
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

فعالیت 100 موسسه قرآنی فاقد مجوز در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز از فعالیت 100 موسسه قرآنی فاقد مجوز در استان خبرداد و گفت: بدون شک با مجوزدار شدن این موسسات کمّیت و کیفیت فعالیت آن‌ها ارتقا می‌یابد و نظارت بر عملکرد آن‌ها دقیق‌تر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به خصوص در میان نسل جدید یکی از مهمترین وظایف مسئولان است .
وی ادامه داد: هر سال برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای آشناسازی و ایجاد انس و الفت میان اقشار مختلف با آموزه‌های قرآن در کشور اجرایی می‌شود.
مسعودی افزود: از دو سال پیش تا کنون در استان طرح شناسایی و آموزش استعدادهای قرآنی در حال اجرا است و نتایج قابل توجهی نیز در پی داشته است.
این مسئول ابراز کرد: بدون شک موسسات قرآن بهترین کانال برای شناسایی استعدادهای قرآنی استان به شمار می‌آیند؛ به همین دلیل باید حمایت‌های مادی و معنوی برای توسعه فعالیت‌های آنها افزایش یابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در ادامه با اشاره به تعداد موسسات قرآنی فاقد مجوز استان گفت: حدود 200 موسسه قرآنی  بدون مجوز در استان شناسایی شده بود که تا کنون برای بیش از 100 مورد از آن‌ها مجوز صادر شده و مابقی نیز به زودی مجوزدار می‌شوند.
وی بیان کرد: بدون شک با مجوزدار شدن این موسسات کمّیت و کیفیت فعالیت آن‌ها ارتقا می‌یابد و نظارت بر عملکرد آن‌ها دقیق‌تر می‌شود.

captcha