اعلام فراخوان دهمین دوره جشنواره علامه حلی در استان مرکزی
کد خبر: 3655631
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

اعلام فراخوان دهمین دوره جشنواره علامه حلی در استان مرکزی

گروه معارف: معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی از فراخوان دهمین دوره جشنواره علامه حلی ویژه طلاب متولدین 65 به بعد در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمود مرادی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به درخشش استان مرکزی در نهمین دوره جشنواره علامه حلی و اعلام فراخوان دهمین دوره جشنواره گفت: طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران می‌توانند مقالات و کتب خود را جهت تحلیل و داوری به دهمین دوره جشنواره علامه حلی ارسال کنند.
وی تصریح کرد: طلاب حوزه و مدارس علمیه استان در دو بخش برادران و خواهران تا روز جمعه، 15دی ماه فرصت دارند ثبت‌نام کرده و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. برادران به نشانی اینترنتی www.jhelli.ir   و خواهران طلبه به سامانه کوثرنت به نشانی اینترنتی kowsarnet.whc.ir  مراجعه کنند.
حجت‌الاسلام مرادی افزود: طلاب پس از ثبت‌نام در سامانه اینترنتی جشنواره، آثار پژوهشی خود را به همراه پرینت فرم ثبت‌‏نام و اثر ارائه شده به دبیرخانه استانی نیز تحویل دهند. آثار علمی باید با محتوای پژوهش، تألیف، تصحیح و ترجمه در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان نامه باشد.
وی گفت: گروه‌های علمی پژوهشی در این دوره از جشنواره عبارتند از تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات، علوم انسانی (مرتبط با حوزه دین). حداکثر سن شرکت کنندگان در دهمین جشنواره علامه حلی، 31 سال است.
captcha