اپلیکیشن «زائر» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3655638
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
فردا:

اپلیکیشن «زائر» رونمایی می‌شود

گروه دانشگاه: نرم‌افزار «زائر»؛ مسیریاب هوشمند شناسایی موقعیت مکانی است و مکان ارائه انواع خدمات درمانی، اقامتی، بهداشتی و ... در جاده نجف به کربلا را نمایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی اپلیکیشن «زائر»، نرم‌افزار «زائر» یک مسیریاب هوشمند است که با توجه به موقعیت مکانی زائران حسینی در جاده نجف به کربلا، مکان ارائه انواع خدمات درمانی، اقامتی، بهداشتی و ... را نمایش می‌دهد. این اپلیکیشن برای استفاده زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی رونمایی می‌شود. این برنامه تحت سیستم‌ عامل‌های اندروید و IOS طراحی شده و قابل استفاده در گوشی‌های تلفن همراه است.

«زائر» یک مسیریاب هوشمند است که با توجه به موقعیت مکانی زائران حسینی در جاده نجف به کربلا، مکان ارائه انواع خدمات درمانی، اقامتی، بهداشتی و ... را نمایش می‌دهد تا زائران برای ادامه مسیر و استفاده از انواع خدمات ارائه شده در طول مسیر پیاده روی بزرگ اربعین بتوانند به خوبی برنامه ‌یزی کنند.

این اپلیکیشن فردا دوشنبه، اول آبان با حضور مسئولان ستاد اربعین رونمایی می‌شود. برای دانلود نرم‌افزار «زائر» می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت www.zaerapp.ir اقدام کنید و یا عدد ۵ را به شماره ۴۰۰۰۴۲۱ پیامک نمایید.
captcha