«طهورا 3» باز هم قرآنیان دانشگاه شیراز را فراخواند
کد خبر: 3655647
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹

«طهورا 3» باز هم قرآنیان دانشگاه شیراز را فراخواند

گروه فعالیت‌های قرآنی: جشنواره قرآنی دانشگاهی «طهورا» برای سومین سال متوالی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، برای سومین سال متوالی جشنواره قرآنی دانشگاهی «طهورا» ویژه دانشجویان، كاركنان و اساتید دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

این جشنواره مانند سال‌های گذشته در رشته‌های مختلف قرآنی، ادبی، هنری، پژوهشی و غیره طی یك سال تحصیلی اجرا می‌شود كه در پایان به برگزیدگان هر رشته و بخش جوایز نفیس نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

مراسم افتتاحیه جشنواره «طهورا 3» در سال تحصیلی جاری بناست در روز دوشنبه، 8 آبان‌ماه سال جاری در تالار دانشگاه شیراز برگزار شود.

در این مراسم كه از ساعت 18 آغاز خواهد شد،‌ برنامه‌های متنوعی نظیر تلاوت مجلسی جواد هاشم‌زاده،‌ قاری برتر استان فارس و برنامه حفظ قرآن توسط سعید حسن شاهی از حافظان روشندل اجرا خواهند شد.

از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی می‌توان به اجرای گروه سنج و دمام و سوگواری حسینی، تواشیح و مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه پوشاك اسلامی با 20 الی 50 درصد تخفیف اشاره كرد.

همچنین در این مراسم 20 كارت 500 هزار ریالی، 10 پاوربانك و ده‌ها جایزه ارزنده دیگر به شركت‌كنندگان اهدا خواهد شد و در حاشیه این برنامه نیز نمایشگاه كتاب با 20 درصد تخفیف دائر می‌شود.

captcha